Drążek ścienny do ćwiczeń 2 opcje uchwytu obciążenie do 135kg

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: Brak
  • szt.
  • 120,00 zł
  • Niedostępny

Drążek ścienny

drążek ścienny - 2 opcje uchwytu

 

służy do wykonywania ćwiczeń rozwijających mięśnie: najszersze grzbietu, międzyłopatkowe, czworoboczne, brzucha, rąk tricepsu i bicepsu
* regularne ćwiczenia wzmacniają kondycję i sprawność fizyczną, przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej

Specyfikacja:

  • Profile metalowe pokryte czarną farbą.
    - 2 opcje uchwytu.
    - 2 uchwyty pokryte pianką.
    - Długość drązka: 100 cm.
    - Odległość od ściany: 30 cm.
    - Maksymalne obciążenie: 135 kg.
    - Mocowanie: 8 kołków
  • tego produktu nie wysyłamy paczkomatami.

Częstotliwość ćwiczeń: 
 
Zdaniem większości ekspertów kluczem do kontrolowania wagi i sprawności fizycznej jest zdrowa dieta żywieniowa i regularne ćwiczenia aerobowe, trzy do pięciu razy w tygodniu. Aby zachować obecną kondycję fizyczną, ćwicz przynajmniej dwa razy w tygodniu. Osoba dorosła musi zwykle ćwiczyć przynajmniej trzy razy w tygodniu, aby podnosić sprawność fizyczną i osiągać zauważalne zmiany w wadze ciała i tkance tłuszczowej. Najlepsze efekty przynosi jednak trening pięć razy w tygodniu. 

Czas trwania treningu: 
 
Każdy trening powinien składać się z rozgrzewki, treningu właściwego (training zone exercise) i ćwiczeń schładzających (cool down). Rozgrzewka powinna być istotną częścią każdego treningu. To przygotowanie ciała na duży wysiłek fizyczny poprzez przyspieszenie cyrkulacji krwi mający na celu dostarczenie mięśniom zwiększonej ilości tlenu i podniesienie temperatury ciała. Dobrą rozgrzewką może być wykonywanie ćwiczeń rozciągających przez pięć do dziesięciu minut. Po rozgrzewce zacznij trening właściwy ćwicząc z małą intensywnością przez pierwszych kilka minut. Stopniowo zwiększaj intensywność ćwiczeń przez 15-30 minut. Na koniec, przez pięć do dziesięciu minut, wykonuj ćwiczenia rozciągające lub inne lekkie ćwiczenia, co pozwoli przywrócić tętno do normalnego poziomu i zapobiec ewentualnym bólom mięśni.