Regulamin

Regulamin sklepu

1. Postanowienia ogólne

1.1. Regulamin ten dotyczy zasad korzystania ze sklepu internetowego : http://www.zdrowapolka.pl zwanego dalej Sklepem. Sklep powstał na podstawie przepisów prawnych obowiązujących na terytorium RP. 

1.2. Właścicielem Sklepu internetowego jest RMJ Radosław Schulz, ul. Nagłowicka 3, 61-355 Poznań, NIP PL 7811202391, REGON 301778459, wpisany do Ewidencji Działalności Gospodarczej przez Prezydenta Miasta Poznania pod numerem  80448/2011.
1.3. Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkowników jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.
1.4. Regulamin dotyczy wszystkich Użytkowników.

2. Definicje

2.1. Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, korzystająca z funkcji Sklepu.
2.2. Administrator - podmiot udostępniający zasoby http://www.zdrowapolka.pl na rzecz Użytkowników.
2.3. Konto Użytkownika - po rejestracji oraz zalogowaniu Użytkownik ma możliwość dokonywania zamówienia wystawionych Produktów, modyfikacji swoich danych, włączania i wyłączania dostępnych opcji, a także usuwania swojego konta.

3. Techniczne warunki korzystania z serwisu

3.1. Nazwa, koncepcja, wygląd graficzny, logotyp, oprogramowanie oraz baza danych podlega ochronie prawnej.
3.2 Przedmiotem działalności sklepu jest sprzedaż suplementów diety, zdrowej żywnośći, sprzętu sportowego, fitness, rehabilitacyjnego, medycznego, upominków, noży.
3.3. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie internetowym są nowe, oryginalne, dopuszczone do obrotu na terytorium Polski. Pochodzą bezpośrednio od producentów lub z hurtowni.
3.4. Katalog produktów stanowi zaproszenie do zawarcia umowy.
3.5. Do korzystania z usług sklepu niezbędnym jest: posiadanie dostępu do sieci internet, posiadanie aktualnego adresu e-mail.

4. Rejestracja na  http://www.zdrowapolka.pl

4.1. Użytkownik w celu założenia " Konta użytkownika" dokonuje rejestracji, podająć: imię i nazwisko, ulicę, nr domu, kod pocztowy, miasto, numer telefonu, dane do wystawienia rachunku oraz dane do logowania: login, adres e-mail oraz hasło za pomocą formularza. 
4.2. Założenie "Konta użytkownika" jest nieodpłatne. Umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony. 
4.3. Użytkownik zobowiązuje się do podania w formularzu prawdziwych danych.  
4.4. Użytkownik przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:

  • wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora, przekazanych w formularzu rejestracyjnym oraz formularzy zamówienia dla celów należytego wykonania umowy;
  • przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu;
  • zapoznałem się z Regulaminem i akceptuję wszystkie jego postanowienia;
  • dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą.

4.5. Sklep nie udostępnia danych osobowych, podanych przy rejestracji osobom trzecim, chyba, że na żądanie uprawnionych organów państwa, na potrzeby prowadzonych przez nie postępowań.
4.6. W przypadku przeglądania zawartości Sklepu rejestracja nie jest obowiązkowa.
4.7. Zarejestrowany Użytkownik ma możliwość:

  • zamówić produkt przez wybranie zakładki oraz przycisku - dodaj do koszyka
  • zamówić produkt, a także wskazanie adresu, na który ma być wysłana paczka,
  • zmienić swoje dane,
  • zmienić swoje hasło,
  • całkowicie usunąć swoje konto.

 

5. Oferta i cenniki


5.1. Cenniki znajdujące się na stronie internetowej Sklepu Internetowego zdrowapolka.pl, sklepikzdrowia.pl, zdrowiejmy.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Stanowią zaproszenie do składania ofert kupna.
5.2. Umowa kupna - sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zostaje zawarta w chwili zatwierdzenia złożenia zamówienia przez Sklep poprzez wysłanie e-maila zwrotnego na adres podany przez Użytkownika w formularzu zamówienia.
5.3. W przypadku, gdy towar jest niedostępny, Sklep ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni , licząc od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli użytkownik dokonał zapłaty za towar, Sklep zwróci Użytkownikowi należność w terminie 14 dni od dnia poinformowania Użytkownika o niemożliwości spełnienia świadczenia. 
5.4. W sytuacji, gdy Użytkownik nie zdecyduje się na nabycie produktu podobnego w podobnej cenie o czym mówi pkt. 5.3. a dokonał wczesniej zapłaty, Sklep zobowiązuje się do zwrotu świadczonej ceny w ciągu 14 dni od powzięcia informacji od Użytkownika o jego rezygnacji.
5.5. W przypadku, gdy Sklep internetowy nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta, sprzedawca może zwolnić się ze zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającej tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tą samą cenę lub wynagrodzenie, informując klienta na piśmie o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpieniem od umowy, ze zwrotem rzeczy na koszt Sklepu internetowego.
5.6. Modyfikacja lub rezygnacja z zamówienia jest możliwia do czasu, gdy nie zostało ono wysłane do Użytkownika. Wprowadzenia zmian możliwe jest pocztą e-mail lub telefonicznie. 
5.7. Regulamin Sklepu internetowego dostępny jest przez cały czas na stronie internetowej http://www.zdrowapolka.pl można zapoznać się z nim, wydrukować go lub można skontaktować się z bezpośrednio ze Sklepem internetowym w celu przesłania go w dowolnej formie elektronicznej.

6. Ceny.
 
6.1. Ceny wszystkich produktów widocznych na stronach Sklepu internetowego zdrowa polka.pl, sklepikzdrowia.pl, zdrowiejmy.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich (PLN). 
6.2. Cena podana przy Produkcie jest ceną nie uwzględniającą kosztów transportu.
6.3 Cena zamówienia jest ceną podaną po dokonaniu wyboru rodzaju dostawy oraz sposobu płatności.
6.4. Użytkownik ma możliwość złożenia zamówienia na Produkt za pomocą przycisku - dodaj do koszyka.
6.5. Dowodem sprzedaży w Sklepie Internetowym jest paragon lub faktura VAT. 
6.6. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie internetowym są nowe, oryginalne, dopuszczone do obrotu na terytorium Polski. Pochodzą bezpośrednio od producentów lub z hurtowni.
6.7. Oferta dotycząca noży skierowana jest do osób pełnoletnich. Kupujący zamawiając w/w produkty oświadcza, że ma skończone 18 lat i ponosi odpowiedzialność za ich użytkowanie.
6.8. Przed rozpoczęciem sugerowanego lub jakiekolwiek innego cyklu treningowego przy użyciu urządzeń/produktów medycznych, rehabilitacyjnych lub sportowych należy skonsultować się z lekarzem lub fizjoterapeutą.
6.9. Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytut zróżnicowanej diety. Nie należy przekraczać zalecanej dawki do spożycia w ciągu dnia. Przed użyciem należy zapoznać się z ulotką, która zawiera wskazania, przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych, dawkowania oraz informacje dotyczące stosowania produktu, bądź należy skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą. 
 
 
7.Składanie  i realizacja Zamówień

7.1. Sklep Internetowy realizuje zamówienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Istnieje możliwość sprzedaży i wysyłki towaru za granice Polski. W takich przypadkach zamówienia są realizowane indywidualnie. W celu ustalenia warunków wysyłki i kosztów transportu konieczny jest kontakt z obsługą sklepu e-mailem: biuro@zdrowapolka.pl lub telefonicznie: +48 618700116.
7.2. Poprawne wypełnienie przez Kupującego formularza rejestracji konta internetowego znajdującego się na stronie Sklepu Internetowego oznacza akceptacje niniejszego Regulaminu i  jest warunkiem koniecznym do realizowania zamówienia.
7.3. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony http://www.zdrowapolka.pl przez 24 godziny. Wszelkie informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 61 8700 116 od poniedziałku do piątku 8-16. Kontakt również przez adres e-mail: biuro@zdrowapolka.pl.
7.4. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą kolejnego dnia roboczego.
7.5. Postanowienia umowy sprzedaży zostają potwierdzone przez Sklep Internetowy poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej towar paragon lub FV jako dowódu zakupu.


8. Płatności: Sposób i bezpieczeństwo

Formy płatności za zakupy w sklepie zdrowa polka.pl:

1.       płatność kartą kredytową lub płatniczą

jest obsługiwana przez System platności PayU

2.       płatność za pomocą przelewu bankowego wyłącznie w Polskich Złotych (PLN)

jest obsługiwana przez System platności PayU 

3.       płatność za pobraniem (przy odbiorze paczki)
zapłata za zamówione produkty następuje w chwili doręczenia paczki przez kuriera DPD lub listonosza. Płatności za pobraniem nie dotyczą dostaw realizowanych przez Paczkomaty 24/7.

4.       płatność ratalna za pomoca systemu ratalnego Raty PayU 

jest obsługiwana przez System platności PayU

Ważne: Wszystkie transakcje płatnicze odbywają się za pośrednictwem serwisu płatności PayU, który czuwa nad bezpieczeństwem transakcji. Transakcje przeprowadzane są na certyfikowanym połączeniu szyfrowanym SSL. Odbywają się to poza Sklepem internetowym. Dlatego też w przelewie tradycyjnym odbiorcą jest - PayU SA, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań. 

9. Polityka Prywatności / Bezpieczeństwo płatności

Polityka Prywatności – Pliki COOKIES (Ciasteczka);

Niniejszy dokument stanowi integralną część regulaminu i dotyczy wyłącznie przeglądania zawartości Sklepu WWW.zdrowapolka.pl, sklepikzdrowia.pl, klingi.pl.

 

Sklep WWW.zdrowapolka.pl należy do RMJ Radosław Schulz ul. Nagłowicka 3,  61-355 Poznań NIP PL 7811202391. Przedsiębiorca  dba o ochronę prywatności Użytkowników Sklepu, a zbierane informacje za pomocą plików Cookies, służą w  administrowaniu Sklepu.

 

Czym są Pliki Cookies?

Pliki Cookies – są to krótkie pliki tekstowe stanowiące dane informatyczne, służące do przeglądania zawartości Serwisu/Sklepu, które przechowywane są na urządzeniu ostatecznym Użytkownika. Ciastka, którymi posługuje się WWW.zdrowapolka.pl nie służą do zbierania danych osobowych Użytkowników. Użytkownik decyduje o stosowaniu Plików Cookies na swoim Urządzeniu.

 

Z jakiego rodzaju i w jakim celu WWW.zdrowapolka.pl korzysta z CIASTEK?

  • SESYJNE: przechowywane tymczasowo i usuwane automatycznie po upływie pewnego czasu lub po wyłączeniu strony lub przeglądarki internetowej.

Cel: m.in.  polepszenie nawigacji na stronie

  • STAŁE: pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu usunięcia ich przez Uczestnika na jego Urządzeniu końcowym.

Cel: głównie przechowywanie informacji, czy użytkownik jest nowy, czy powracający oraz czy korzystał z Serwisu za pośrednictwem Partnera.

  • WEB BEACON:  Znacznik „web beacon” to najczęściej przeźroczysty obraz elektroniczny, zazwyczaj o rozmiarze 1 na 1 piksel, który umieszczany jest na stronie internetowej lub w wiadomości e-mail.

Cel: monitorowanie aktywności i zachowań online Uczestnika.

  • ZEWNĘTRZNE:  pliki cookies od serwisów partnerskich: np. facebook, google, google analytics.

Cel: prowadzenie statystyk

 

Jak włączyć/wyłączyć Pliki Cookies?

Użytkownik w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień przeglądarki, jednakże każda przeglądarka ma swój sposób zmiany ustawień i tak np. używając przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji 8.0 należy: 1) Wybrać z menu „Narzędzia”, a następnie „Opcje internetowe”; 2) Przejść do zakładki „Prywatność”; 3) Użyć suwaka w celu ustawienia preferencji."

Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania Plików Cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika.

Serwis informuje, iż wyłączenie przez Uczestnika możliwości korzystania z plików Coockies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Serwisie.

 

Jakie dane są przetwarzane?

WWW.zdrowapolka.pl przetwarza dane  podane dobrowolnie przez Użytkownika w celu korzystania ze Sklepu.

Sklep zobowiązuje się do bezpiecznego przechowywania danych i nie odstępowania ich osobom trzecim.

Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych oraz ma możliwość zgłoszenia żądania usunięcia bądź poprawienia danych poprzez  wysłanie wiadomości e-mail.

 

Przekierowanie do innych stron.

Serwis WWW.zdrowapolka.pl zawiera odnośniki do innych stron WWW. Użytkownik każdorazowo wchodząc na nową stronę WWW powinien zapoznać się z Polityka Prywatności – Pliki Cookies. WWW.zdrowapolka.pl nie może ponosić odpowiedzialności za Politykę Prywatności –Pliki Cokies obowiązujące na tych stronach.

 

Zmiany.

W przypadku zmiany obowiązującej polityki prywatności – plików Cookies, wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do powyższego zapisu.



Bezpieczeństwo Płatności


9.2. Gwarantuje Spółka PayU S.A. która, decyzją Prezesa Narodowego Banku Polskiego z dnia 15 czerwca 2007 roku, uzyskała status Agenta Rozliczeniowego. Agent Rozliczeniowy nadzorowany jest przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego. Umowy zawierane przez sklepy lub serwisy internetowe z Agentem Rozliczeniowym dają gwarancję jasnych procedur rozliczeniowych i zapewniają bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji.

9.2.1. PayU posiada Międzynarodowy certyfikat PCI DSS i spełnia rygorystyczne standardy bezpieczeństwa PCI DSSPayment Card Industry Data Security Standard to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze (Visa,MasterCard) w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami dokonywanymi za pomocą kart płatniczych.

9.2.2. Bezpieczna transmisja danych

Transmisja danych na stronach serwisów współpracujących z PayU odbywa się za pośrednictwem protokołu SSL EV (Extended Validation Secure Sockets Layer), który zapewnia najwyższy standard uwierzytelniania tożsamości.
Dowiedz się więcej czym są certyfikaty SSL i obejrzyj schemat działania SSL (http://www.payu.pl/bezpieczenstwo,4183.html).

9.2.3. Zapewnienie ochrony przed transakcjami naruszającymi prawo
PayU SA posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi płatności z użyciem karty płatniczej. Zdobyta wiedza pozwoliła im obniżyć wskaźnik podejrzanych transakcji z 40% do 0,02%. PayU oferuje gwarancję chargeback polegająca na przejęciu odpowiedzialności finansowej za transakcje z użyciem kradzionych lub utraconych kart płatniczych.

9.2.4.. Technologia 3D-Secure, z której korzysta PayU podczas obsługi płatności, pomaga w podnoszeniu poziomu bezpieczeństwa transakcji internetowych. Polega ona na odpowiedniej weryfikacji kart płatniczych przed ich użyciem, podczas której posiadacz karty przy pomocy specjalnego hasła potwierdza swoją tożsamość.

 

10. Dostawa

10.1. Dostawa towaru na terenie Rzeczpospolitej Polskie odbywa się:

  • Pocztą Polską - ubezpieczoną, priorytetową przesyłką
  • DPD (Standard) - kurier
  • za pośrednictwem Paczkomatów 24/7 (nie dotyczy przesyłek za pobraniem)

10.2. Dostawa jest realizowana w przypadku płatności przelewem lub kartą on-line po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu internetowego.

 

Czym są Paczkomaty24/7?

inpost

  1. Załóż konto na paczkomaty.pl Załóż konto na www.paczkomaty.pl, a Twój adres e-mail będzie rozpoznawalny na stronach sklepów oferujących opcję wysyłki do Paczkomatów InPost. Otrzymasz również dostęp do Managera Paczek, który umożliwia nadawanie i śledzenie przesyłek.
  2. Dokonaj zakupu w e-sklepie. Kupując w sklepie internetowym lub na aukcji internetowej, wybierz Paczkomaty InPost, jako formę dostawy. Za wysyłkę możesz zapłacić kartą kredytową lub przelewem on-line.Wysyłający przygotuje paczkę i przekaże ją firmie InPost, która jak najszybciej dostarczy przesyłkę do wskazanego przez Ciebie Paczkomatu InPost.
  3. Monitoruj paczkę  Możesz monitorować wszystkie zamówione przez Ciebie paczki za pomocą funkcji śledzenia na stronie www.paczkomaty.pl oraz dzięki aplikacji Manager Paczek. 
  4. Odbierz SMS/e-mail o dostarczonej paczce.  Maksymalnie do 2 dni roboczych paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost. Gdy paczka znajdzie się w skrytce natychmiast powiadomimy Cię o tym, wysyłając SMS i e-mail z kodem odbioru.
  5. Odbierz paczkę z Paczkomatu InPost.  Wprowadź na ekranie Paczkomatu InPost swój numer telefonu i kod odbioru, a skrytka z Twoją paczką otworzy się.Na odebranie paczki masz 3 dni. Po 2 dniach otrzymasz ponowne przypomnienie SMS-em/ e-mailem o odbiorze paczki. Po 3 dniach paczka zostanie przekazana do Oddziału InPost. Po 14 dniach od momentu dostarczeniu paczki do Paczkomatu InPost przesyłka zostanie odesłana z powrotem do nadawcy.

Lista Oddziałów InPost, w których możliwe jest nadawanie i odbieranie paczek znajduje się na stronie: http://www.paczkomaty.pl/oddzialy_inpost,18.html

10a. Czas dostawy produktów

To czas przygotowania przesyłki do 72 godz. (zależy czy towar znajduje się w magazynie głównym)

 + czas doręczenia przesyłki  przez kuriera, listonosza lub odbiór w osobisty w paczkomacie 24/7.

Przy niektórych towarach jest podana dostępność produktu (znajduje się obok ceny danego produktu) i może wynieść do kilku dni lub towar jest sprowadzany pod konkretne zamówienie Użytkownika - o czasie oczekiwania Użytkownik jest powiadamiany indywidualnie. 

 

  •  Poczta Polska – przesyłka priorytetowa od 1 do 2 dni

 

  • kurier DPD do 24 godz.

Droga przesyłek w systemie DPD jest stale śledzona na każdym etapie transportu i przeładunku. Służą temu systemy skanowania paczek stosowane w sortowniach i przez kurierów DPD. Całość informacji o przesyłce jest generowana w centralach DPD i udostępniana klientowi w najwygodniejszej dla niego formie. Adres, pod którym mogą Państwo śledzić drogę przesyłek: www.dpd.com.pl.

 

  • Paczkomaty 24/7 - w ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy. Odbiorca jest informowany o tym za pomocą SMS- a i e-mailem z kodem odbioru, może również śledzić przesyłkę.

 

10b. Koszty dostawy: 

Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący i jest uzależniony od rodzaju dostawy, wagi
 i wymiarów towaru
(dł/wys/szer) i wynosi.  
W kosztach dostawy uwzględniono koszty użytych materiałów, robocizny oraz w uzasadnionych przypadkach koszt wysyłki na szczególnych warunkach (dotyczy w szczególności towarów szklanych, w szklanych opakowaniach i innych kruchych/łamliwych).

Paczkomaty 24/7

Waga paczki

Płatność elektroniczna

(przelew on-line lub karta)

Płatność za  Pobraniem

 

Wymiary paczki

(max wys/max szer/max dł)

Cena

nie realizowane

Max 2,5 kg

A   8X38X64
B  19X38X64

12,99

jw.

Max 11 kg

A   8X38X64
B  19X38X64
C  41X38X64

15,99

jw.

       

Odbiór paczki osobisty w paczkomacie24/7 szczegóły na http://www.paczkomaty.com/

Poczta Polska

Waga

paczki

Paczki Pocztowe

Priorytetowe

Płatność elektroniczna on-line

(kartą lub przelewem)

Płatność za  Pobraniem

(zapłata za paczkę  u listonosza)

 do 1kg

12,99

17,99

1kg do 2 kg

14,99

19,99

2kg do 5 kg

15,99

20,99

5kg do 10 kg

20,99

26,99

10kg do 15 kg

25,00

31,00

15kg do 20 kg

35,00

41,00

20kg do 30 kg

43,00

51,00

W przypadku okresowej promocji darmowej dostawy Pocztą - darmowa dostawa dotyczy i jest realizowana w podanym określonym terminie trwania promocji przy zachowaniu warunków: podanej min. wartości brutto zakupionych towarów i przedpłacie oraz wagi zakupionych towarów do max 30 kg za przesyłkę. Promocja dot. dostaw na terenie Polski.

Kurier  DPD

Waga paczki

Płatność elektroniczna

(przelew on-line lub karta)

Płatność za  Pobraniem

(zapłata za paczkę  u kuriera)

do 1 kg

15,99

19,99

od 1 do 3 kg

16,99

21,99

od 3 do 10kg

18,99

26,99

od 10 kg do 30kg

19,99

31,99

od 30 kg do 47kg

51,00

76,00

 10.3. Istnieje możliwość sprzedaży i wysyłki towaru za granice Polski. W takich przypadkach zamówienia są realizowane indywidualnie. W celu ustalenia warunków wysyłki i kosztów transportu konieczny jest kontakt z obsługą sklepu e-mailem: biuro@zdrowapolka.pl lub teleonicznie: +48 618700116. 


11. Prawo odstąpienia od umowy.

Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.

  1. Na mocy Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres RMJ Radosław Schulz, ul. Nagłowicka 3, 61-355 Poznań,  tel./fax. 61 8700 116,   
  2. Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w zd. 1 niniejszego rozdziału.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: RMJ Radosłąw Schulz, ul. Nagłowicka 3, 61-355 Poznań
  4. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
  5. Koszty przesłania towaru są zwracane przez Sklep, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  6. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy,  Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  8. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:

- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego

- zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.

Wzór Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość:

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat: RMJ Radosław Schulz, ul. Nagłowicka 3, 61-355 Poznań, tel./fax. 61 8700 116 

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących
rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)....................................................................................
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)................................................................................................
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)....................................................................................................
– Adres konsumenta(-ów)..................................................................................................................
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)..............................
– Data.............................................................................................................................................
(*) Niepotrzebne skreślić.

 

12. Reklamacje i rękojmia

12.1.
Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli  Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.

12.2. Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie na adres:
biuro@zdrowapolka.pl lub na adres firmy: RMJ Radosław Schulz, ul. Nagłowicka 3, 61-355 Poznań.
12.3. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, datę wystąpienia, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
12.4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Użytkownika.
12.5. Do odesłanego towaru należy dołączyć opis niezgodności towaru z umową, nr zamówienia, nr konta oraz dane kontaktowe.
12.6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Użytkownik może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów) Sklep zwróci Użytnikowi równowartość ceny zakupu.
12.7. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmist po pozytywnym rozpatrzemiu reklamacji.
12.8. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłany na podany przez Użytkownika adres - e- mail, adres korespondencji lub nr faksu.
12.9. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
12.10. Wzór formularza reklamacyjnego:

 

                                                                                                                                                  RMJ Radosław Schulz

                                                                                                                                                   ul. Nagłowicka 3

                                                                                                                                                    61-355 Poznań

                                 PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU                               

 

 

 

Imię i nazwisko klienta:.....................................................................................

 

Adres nabywcy: ............... ..................................................................................................................

 

Telefony kontaktowe: ..........................................        adres e-mail: ................................................................

 

Data nabycia towaru .. .............................            Numer faktury vat zakupu: ...................................

 

Nazwa towaru:    .........................................................................                                        ilość: ........

Dokładny opis towaru /  rodzaj, typ, nr fabryczny/  .......................

Cena zakupu..................................................................

Powód reklamacji: 

................................................................................................

.............................................................................................

.....................................................................................................

Wymienienie wad produktu: /Szczegółowy opis wady/uszkodzenia towaru/....................………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Data stwierdzenia  wady/uszkodzenia towaru: ...........................................

Żądanie reklamującego dotyczące toku reklamacji  : ........................................            ................................................                                                                                ...............................................     

           Miejscowość i data                                                                                                                                             ( podpis   reklamującego)                                                                             

 

13. Dane osobowe i Polityka prywatności

13.1. Administratorem danych jest RMJ Radosław Schulz z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Nagłowicka 3, który działa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002r., nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawy a dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektronicnzą (Dz. U. nr 144, poz. 1204 ze zm.) Baza danych sklepu http://www.zdrowapolka.pl została stworzona wyłącznie w celu umożliwienia Użytkownikom składania zamówień, jest wpisana do rejestru zbiorów danych osobowych GIODO nr księgi 120436.
13.2. Administrator uprawniony jest do ujawnienia danych osobowych wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa, zgodnie z postanowieniami Regulaminu i obowiązującymi przepisami prawa. 
13. 3. Administrator zobowiązuje się do bezpiecznego przechowywania danych. 
13.4. Dane osobowe oraz informacje zawarte w formularzu zamówienia wykorzystywane będą przez Administratora do zawarcia, zmiany, rozwiązania umowy z Użytkownikiem oraz zapewnienia jak najwyższej jakości świadczonych usług w tym celu Administrator przetwarza następujące dane: imię i nazwisko, ulicę, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy, miasto, nr telefonu (w celu ułatwienia dostawy), adres e-mail, NIP (w celu wystawienia faktury VAT w przypadku dokonania zakupów przez przedsiębiorcę).
13.5. Użytkownik podaje swoje dane osobowe potrzebne do rejestracji dobrowolnie, w związku z tym, iż są konieczne dla dokonania rejestracji i zakupu w sklepie internetowym.
13.6. Użytkownik ma prawo wglądu oraz modyfikacji swoich danych osobowych w każdym czasie, jak również natychmiastowego ich usunięcia z bazy danych. W celu realizacji tych uprawnień Użytkownik może dokonać samodzielnie w każdej chwili po zalogowaniu się lub też może skontaktować się ze Sklepem wysyłając:e-mail na adres: biuro@zdrowapolka.pl., listownie: RMJ Radosław Schulz ul. Nagłowicka 3 61-355 Poznań.
13.7. W przypadku powzięcia przez Administratora wątpliwości, co do zgodności z prawdą bądź aktualności podanych przez Użytkownika danych rejestracyjnych, uzyskuje on uprawnienie do podjęcia następujących czynności:

• wezwania Użytkownika do niezwłocznego usunięcia nieprawdziwych danych bądź aktualizacji danych,

• natychmiastowego zablokowania wykonania usługi do czasu wyjaśnienia sprawy.

13.8. Administrator sklepu zobowiązuje się do zastosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych w szczególności przez zabezpieczenie danych przed ich udostępnieniem przez osobom nieupoważnionym.


14. Przepisy końcowe

14.1. Regulamin jest dostępny pod adresem http://www.zdrowapolka.pl
14.2. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu, zobowiązując się do niezwłocznego poinformowania Użytkowników poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu oraz wysłania jego treści na adres e-mail wskazany przez Użytkownika. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
14.3. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Użytkowników korzystających ze sklepu internetowego http://www.zdrowapolka.pl przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone i/lub realizowane zamówienia. W takim przypadku zamówienia te będą realizowane na zasadach dotychczasowych.
14.4. Zmiany regulaminu wchodzą w życie w ciągu 3 dni od jego opublikowania na stronie.
14.5. Zarówno Sklep jak i Użytkownik ma prawo do wypowiedzenia umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.
14.6. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep (np. konto Użytkownika) bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów i bez wskazania przyczyn:

• Wypowiedzenia umowy można dokonać poprzez przesłanie odpowiedniego oświadczenia na adres mailowy.

• Umowa ulegnie rozwiązaniu w ciągu 1 dnia roboczego od chwili otrzymania przez Sklep wypowiedzenia.
14.7. Sklep może wypowiedzieć umowę z zachowaniem 7 dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku, gdy Użytkownik dostarcza treści o charakterze bezprawnym.
14.8. Wypowiedzenie i rozwiązanie umowy nie narusza w żaden sposób praw nabytych Użytkowników korzystających ze Sklepu.