12.1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli  Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
12.2. Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie na adres:
biuro@zdrowapolka.pl lub na adres firmy: RMJ Medical Radosław Schulz, ul. Nagłowicka 3, 61-355 Poznań.
12.3. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, datę wystąpienia, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. 
12.4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Użytkownika.
12.5. Do odesłanego towaru należy dołączyć opis niezgodności towaru z umową, nr zamówienia, nr konta oraz dane kontaktowe.
12.6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Użytkownik może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów) Sklep zwróci Użytnikowi równowartość ceny zakupu. 
12.7. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmist po pozytywnym rozpatrzemiu reklamacji. 
12.8. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłany na podany przez Użytkownika adres - e- mail, adres korespondencji lub nr faksu. 
12.9. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia. 
12.10. Wzór formularza reklamacyjnego:
| 
 RMJ Medical Radosław Schulz ul. Nagłowicka 3 61-355 Poznań PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARUImię i nazwisko klienta:..................................................................................... 
 Adres nabywcy: ............... .................................................................................................................. 
 Telefony kontaktowe: .......................................... adres e-mail: ................................................................ 
 Data nabycia towaru .. ............................. Numer faktury vat zakupu: ................................... 
 Nazwa towaru: ......................................................................... ilość: ........ Dokładny opis towaru / rodzaj, typ, nr fabryczny/ ....................... 
 Cena zakupu.................................................................. Powód reklamacji: ................................................................................................ ............................................................................................. ..................................................................................................... Wymienienie wad produktu: /Szczegółowy opis wady/uszkodzenia towaru/....................…………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: ........................................... Żądanie reklamującego dotyczące toku reklamacji : ......................................... 
 ................................................ ............................................... Miejscowość i data ( podpis reklamującego) 
  |