Podwieszane pasy treningowe - ćwiczenia rąk i nóg

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: Jest
  • szt.
  • 155,00 zł 135,00 zł

Podwieszane pasy treningowe - ćwiczenia rąk i nóg to dokonały zestawy do ćwiczeń wzmacniające organizm. 


W skład zestawu wchodzą:

  1. pasy podwieszane z uchwytami dla rąk - z neoprenu i uchwytami dla nóg - parciane + karabinek
  2. zaczep montowany na drzwiach + karabinek
  3. worek do pasów
  4. wszystko zapakowane w karton

PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA 


Przyrząd treningowy zmuszający ciało do stabilizacji i równowagi podczas całego treningu z maksymalną aktywacją mięśni.
Pomaga nie tylko w utracie masy ciała i wzmacnianiu mięśni, ale także w zwiększeniu elastyczności, mocy i wytrzymałości.

PRZYGOTOWANIE PASÓW DO ĆWICZEŃ
Aby bezpiecznie przygotować pasy treningowe do ćwiczeń należy przyczepić je w miejscu, które utrzymją wagę ciała użytkownika.
Wybierz stabilny zaczep znajdujęcy się 2-3 metry nad ziemią, który utrzyma Ciebie lub wykorzystaj dołączony do zestawu zaczep montowany na drzwiach. Upewnij się, że pas jest zawsze zamontowany za uchwyt.
Owiń zaczep mocujący pasem mocującym, a następnie załóż karabnek na 1 z otworów pomiędzy pomarańczowym a czarnym pasem i zabezpiecz go. 
Maksymalna waga użtkownika 100kg.

REGULACJA DŁUGOŚCI PASÓW TRENINGOWYCH
Skracanie pasów:
- weź 1 z pasów. Wciśnij czarną klamrę 1 ręką, a 2 chwyć pomarańczowy koniec pasa,
- pociągnij pomarańczową końcówkę pasa, tak jakbyś używał łuku i strzał,
- skróć 2 pas do tej samej długości. Obiąż uchwyty tak aby dokonać mikro-regulacji i wyrównać długość pasów

ZAWIESZANIE STÓP W TRAKCIE ĆWICZEŃ
Umieść pięty w uchwytach na stopy jeśli wykonujesz ćwiczenia zwrócone twarzą do sufitu lub wsuń grzbiety stóp w uchwyty jeśli wykonujesz ćwiczenia zwrócone twarzą do podłoża.

REGULACJA OPORU
W celu zwiększenia oporu i poziomu trudności wystarczy zmienić swoją pozycję wyjściową. W ćwiczeniach w pozycji stojącej należy zwiększyć kat tej pozycji, a w ćwiczeniach poziomych, zwiększyć odległość od zaczepu pasków tak jak pokazano na rysunku (trudniej - HARDER, łatwiej -  EASIER)

PROPOZYCJE ĆWICZEŃ - UMIESZCZONO POWYŻEJ

Podwieszane pasy treningowe - ćwiczenia rąk i nóg