Szyny podjazdowe / rampy podjazdowe długość 1,6 - 3,1 metrów Aluminiowe

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: Brak
  • szt.
  • 1 597,00 zł
  • Niedostępny

Bardzo wygodne w użyciu aluminiowe szyny , rozsuwane teleskopowo.
Ułatwiają transport wózka samochodem. 
Powierzchnia jezdna pokryta jest matą antypoślizgową.

ASD001
S691

 

To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.

 

Aluminiowe szyny podjazdowe 166 – 313 cm o wadze 10,6kg każda

Bardzo wygodne w użyciu aluminiowe szyny , rozsuwane teleskopowo.
Ułatwiają transport wózka samochodem. 
Powierzchnia jezdna pokryta jest matą antypoślizgową.

Rampy podjazdowe to wykonane z wytrzymałych stopów aluminium szyny 
których zadaniem jest przetransportowanie wózka inwalidzkiego z podłoża na inną wysokość.
Rampy podjazdowe oferowane są w dwóch długościach:
106 – 193 cm o wadze 6.88 kg każda 
166 – 313 cm o wadze 10.6 kg każda.

Stabilna konstrukcja obydwu modeli oraz zastosowanie wysokiej klasy mat 
antypoślizgowych dodaje użytkownikowi poczucie pewności.
Wysuwane teleskopowo rampy podjazdowe przeznaczone są do 
przemieszczania pojazdów inwalidzkich w pomieszczeniach zamkniętych oraz w pewnym 
zakresie na terenie otwartym.

UWAGA! Nie powinno się wjeżdżać na rampy siedząc w wózku. Jest to niebezpieczne.

Użytkownik otrzymuje w pełni zmontowany i gotowy do eksploatacji sprzęt w skład którego 
wchodzi:
• Aluminiowa szyna rampy składana teleskopowo x 2 szt.
• Naklejone na szynach antypoślizgowe maty
• Naklejona na stopce gumowa nakładka 
• Zatrzask blokady szyn
• Rączka do przenoszenia
• Instrukcja obsługi
• Karta gwarancyjna

Składane teleskopowo rampy podjazdowe stanowią pomocniczy sprzęt dla 
przetransportowania wózków inwalidzkich na dowolną wysokość.
Stosuje się je przy przewożeniu wózków samochodami osobowymi i większymi.
Konstrukcja rampy umożliwia płynną regulację długości co stanowi niewątpliwą zaletę przy 
dostosowaniu podjazdu do warunków otoczenia.

W stanie złożonym szyny podjazdu zabezpieczone są blokadą zatrzaskową, którą należy 
zwolnić chcąc podjazd rozłożyć.
Zwolnienie blokady polega na lekkim podgięciu blaszki zatrzasku ponad sworzeń krańcowy i 
jednoczesnym rozsunięciu szyn.

Osoba obsługująca rampę podjazdową i całą operację transportową powinna zrobić w 
pierwszej kolejności rozeznanie czy nie będzie konfliktu pomiędzy gabarytami przewożonego 
wózka a elementami pojazdu przewożącego.
Drugim istotnym czynnikiem jest odpowiednie, równoległe ustawienie obydwu szyn rampy 
zgodne z rozstawem kół przewożonego wózka.
W zależności od przewożonego wózka inwalidzkiego, jego gabarytów i wagi oraz rodzaju 
pojazdu czy miejsca przemieszczania (nierówności, podwyższenia, platformy samochodów) 
należy dokładnie dobrać rampę o optymalnej długości.

SKŁADANIE I TRANSPORT.

Proces składania jest równie prosty gdyż należy jedynie zsuwać człony szyn jedna w drugą aż 
do zadziałania zamka blokady.

Operację składania należy wykonywać płynnie aby uniknąć uszkodzenia elementów rampy 
czy też zranienia.
Złożone szyny rampy podjazdowej można łatwo przenosić za poręczne rękojeście i 
przewozić w dowolnej pozycji w każdyn środku transportu.
Oczywiście zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami bezpieczeństwa.